Kereskedelmi- és Trafik Rendszerek
Kereskedelmi- és Trafik Rendszerek

Kereskedelmi- és Trafik Rendszerek

A kereskedelmi rendszereinket minden esetben személyes konzultáció után, vállalkozása egyéni adottságait figyelembe véve állítjuk össze.
A csomagok és az általunk ajánlott eszközök segítségével javíthatják az értékesítés hatékonyságát kisebb, nagyobb, esetleg akár több üzletről legyen is szó.

KISKER ONLINE START - A KISBOLTOK KASSZARENDSZERE


A Start csomagot elsősorban azoknak ajánljuk, akik már rendelkeznek pénztárgéppel (Sam4S NR-300-240-440, Micra Jota) és szeretnék az értékesítést meggyorsítani és készletnyilvántartó programmal megtámogatni üzletüket.

A kisboltok számára tervezett áruforgalmi rendszerünk jelentős mértékben növelheti az értékesítés hatékonyságát, amellett, hogy a kiépítése nem igényel komoly befektetést.

A rendszer fő elemei a vonalkód olvasóval ellátott pénztárgép és a számítógépen futó készletnyilvántartó szoftver.

Értékesítéskor a beolvasott vonalkódokat a pénztárgép azonnal átküldi a számítógépnek, ahol a program kezeli a készletet, és visszaküldi a feldolgozott adatot.


HARDVER ELEMEK: 

  • Pénztárgép + kasszafiók (Sam4s NR-240, NR-300, NR-440, Micra Jota)
  • Vonalkód olvasó (Mindeo MD6600 QR kód olvasó)
  • Mini PC + monitor + billentyűzet + egér

Opcionális eszközök: árszorzós mérleg, címkenyomtatós mérleg, polc címkenyomtató

A Start rendszer nyugtakészítésre kiváló. Amennyiben nyugtakészítés mellett számlákat is kiállítana a, akkor a Prémium rendszert ajánljuk Önnek.
Miért?
A Prémium rendszer adóügyi blokknyomtatót tartalmaz, mely képes egyszerűsített számla nyomtatásra a kasszában.
 

KISKER ONLINE PRÉMIUM - PC ALAPÚ PÉNZTÁRGÉP RENDSZER


A nagy forgalmú üzletek számára kifejlesztett rugalmasan bővíthető kereskedelmi rendszerünk, a KKOnline Prémium leegyszerűsíti a készletkezelést, felgyorsítja termékeinek az eladását és pontos képet ad a vállalkozása teljesítményéről

A kereskedelmi rendszereinket minden esetben vállalkozása egyéni adottságait figyelembe véve, személyes konzultáció után állítjuk össze. Ha kíváncsi arra, hogy a termékcsomag mely elemeit ajánljuk az üzlete számára, vegye fel a kapcsolatot a munkatársainkkal. 
 

KISKER ONLINE PÉNZTÁR: VILLÁMGYORS ÉRTÉKESÍTÉS

A kereskedelmi rendszerünket választó boltokban egy érintőképernyős  számítógép segítségével készíthetnek bizonylatokat a kezelők. Az eszköz teljes mértékben személyre szabható felhasználói felülete alkalmas a legkeresettebb termékek képeinek a megjelenítésére, melyeket azután egyetlen érintéssel értékesíthetnek a munkatársai. 

A kereskedelmi rendszerünket választó boltokban egy érintőképernyős  számítógép segítségével készíthetnek bizonylatokat a kezelők. Az eszköz teljes mértékben személyre szabható felhasználói felülete alkalmas a legkeresettebb és a vonalkód nélküli termékek képeinek a megjelenítésére, melyeket egyetlen érintéssel értékesíthetnek a munkatársai.
 

A KiskerOnline kassza szoftver főbb előnyei:

  • vonalkód nélküli termékek kihelyezése gyorsgombra képekkel
  • keresés a termék listában akár névre és cikkszámra is
  • egyszerűsített számla kiállítás a kasszában
  • véletlenszerű elütés gyors és egyszerű korrigálása
  • paraméterezhető felület
  • törzsvásárlói kártya kezelés
  • sztornó és visszáru bizonylat kiállítás
  • jogosultsághoz kötötten elérhető funkciók
  • bizonylatok láblécein elhelyezhető üdvözlő és reklám üzenetek

A Kisker Online értékesítési rendszer számos olyan eszközzel bővíthető, ami megkönnyíti a készletkezelést és a termékek címkézését. A megoldásunkat választó üzleteknek egyebek mellett a CAS rendszermérlegét, a Bixolon etikett nyomtatóját, és adatgyűjtőnket is ajánljuk.


(A kép csak illusztráció.)
 

BEVÉTELEZÉS ÉS LELTÁROZÁS VONALKÓDOK ALAPJÁN

A Kisker Online értékesítési rendszer számos olyan eszközzel bővíthető, ami megkönnyíti a készletkezelést és a termékek címkézését. A megoldásunkat választó üzleteknek egyebek mellett a CAS rendszermérlegét, a Bixolon etikett nyomtatóját, és többféle adatgyűjtőnket is ajánljuk.

A nyomtatóval egyszerűen készíthet a termékek vonalkódját, árát és egyéb adatait tartalmazó polc címkéket, melyek segítségével átláthatóvá teheti a kínálatát a vásárlók számára, és akciókra hívhatja fel a figyelmüket.  Az adatgyűjtő elsősorban a termékek bevételezését gyorsítja fel, hiszen a hordozható készülékkel a központi számítógéptől távol is rögzíthetőek, és rendszerezhetőek a beérkezett termékek adatai. 

A felsorolt eszközök használata ezen felül a leltározásban is segítséget nyújthat, hiszen a vonalkóddal ellátott címkék, és az azokat leolvasó adatgyűjtő segítségével rövid idő alatt ellenőrizheti az üzlete polcain található termékek mennyiségét, vagy a feltüntetett árát. A rendszermérleg pedig a súly alapján értékesített termékek eladásánál lehet hasznos, mivel a készülékkel, a tálcára tett termékek súlyát, árát és egyéb adatait tartalmazó, a pénztárnál leolvasható címkék is nyomtathatóak. 
 

ÁRUCIKKEK NYILVÁNTARTÁSA A SZÁLLÍTÓTÓL A VÁSÁRLÓIG

A Kisker Online összekapcsolt eszközei által szolgáltatott forgalmi adatokat egy professzionális áruforgalmi szoftver dolgozza fel. A szállítólevél, készpénzes és átutalásos számla készítésére egyaránt használható program segítségével egyszerűen és jól dokumentálhatóan követheti nyomon a termékek útját a beszállítótól a fogyasztóig. 

A Kisker Online pontos képet ad az árukészletének a változásairól, például jelzi, ha valamelyik termékből már csak kis mennyiség található raktáron. Ezen felül részletes statisztikák is készíthetőek a segítségével, melyeket akciók hatékony kivitelezésére és az üzleti terv pontosítására használhat majd fel. Ha például tudja, hogy bizonyos termékei egy adott időpontban keresettek, termékelhelyezéssel vagy a különböző árucikkek párosításával tovább növelheti az értékesítésüket. 

Az eladott tételek mellett a Kisker Online segítségével a beszállítóiról és a vásárlóiról is készíthet kimutatásokat. Az adatokat különböző törzsvásárlói programok kialakítására is felhasználhatja, ezek a kedvezmények pedig további vásárlásra bírhatják rá a legjobb ügyfeleit. A program segítségével ráadásul könnyedén indíthatja el, állíthatja le vagy automatizálhatja az értékesítést fellendítő akcióit.
 

ÜZLETRE SZABVA

Kereskedelmi rendszerünk összes funkciójának az ismertetése meghaladja ennek az írásnak a kereteit. Ezért most csak néhány olyan képességét mutatjuk be, melyek különösen hasznosak lehetnek a felsorolt, gyakori bolttípusokban.

  • A Kisker Online többféle mérleg adatait is képes feldolgozni, ezeket a kasszáknál, vagy az eladótérben is elhelyezheti. 
  • A rendszerrel nyomon követheti a termékei szavatossági idejét, az életciklusuk végén pedig hozzájuk kapcsolódó akciókat is indíthat a szoftverünk segítségével.
  • A Kisker Online az árucikkek bontását, vagy összekapcsolását is támogatja. A funkció lehetővé teszi egy ajándékcsomag, vagy egy hatos kiszerelésű sörös pack azonnali értékesítését.
  • A göngyölegkezelés funkció nagymértékben megkönnyíti az üvegvisszaváltást a pénztáraknál.
  • A Kisker Online lehetőséget biztosít a jótállási idő nyomon követésére és a sorozatszám megjelenítésére a blokkon. Ezért a garancia érvényessége nem lehet vita tárgya a rendszert választó üzletekben.
  • A háttérszoftver alkalmas a környezetvédelmi díjak kezelésére, adminisztrálására.
  • A kereskedelmi rendszerünkkel áruhitel ajánlatok, vagy nagy értékű készülékekhez kapcsolódó bérleti konstrukciók is kialakíthatóak. Ráadásul az ehhez szükséges összes dokumentum is elkészíthető a segítségével.
  • Szín, vagy méret alapján is rögzítheti a termékadatokat a rendszerben. Tehát, ha a Kisker Online-t használja, azonnal választ tud adni majd arra a kérdésre, hogy van –e fekete 42-es a kiválasztott félcipőből.
  • A súly alapú értékesítés funkció a használt ruha kereskedések készletkezelését is megkönnyíti, a bérleti konstrukciók kialakításának a lehetősége pedig a műszaki üzleteken túl, az esküvői ruhaszalonoknak körében is népszerű funkció lehet.
  • Teljes szetteket is összeállíthat a Kisker Online Prémium segítségével, tehát egy ruhát a kiegészítőivel együtt is értékesíthet és nyilvántarthat, ha az általunk kínált megoldást választja.


A rendszerünk természetesen nem csak a fenti üzletekben használható. Egyebek mellett dohányboltok, büfék, kertészetek vagy sportszereket forgalmazó üzletek számára is tudunk egyedi kiszereléseket ajánlani.

OKTATÁS

A Kisker Online telepítésekor, a rendszer elemek mellett, a szoftver moduljait és kezelőfelületét is a vállalkozása adottságainak megfelelően állítjuk be, tehát Önnek csak azokkal az elemekkel kell majd megismerkednie, melyeket valóban használni fog. 

A szoftver és az eszközök kezelését üzlete összes értékesítőjének bemutatjuk, ezen felül a vásárlást követő első hónapban, ingyenes rendszertámogatást biztosítunk, amit kedvező konstrukciókkal hosszabbíthat meg tetszőleges időre. Ha ajánlatunk felkeltette az érdeklődését, lépjen velünk kapcsolatba.
 

HARDVER TULAJDONSÁGOK:

A Kisker Online márkanéven forgalmazott termékünk MKEH engedélyszáma: A110 

A kereskedelmi rendszer hivatalos, az engedélyen szereplő elnevezése: Kisker Online
 

HARDVER ELEMEK:

Érintőképernyős terminál: Posflex KS-7215, vagy KS-8315

Vonalkódolvasó: Zebex Z-3151

Blokknyomtató: Bixolon SRP-350 plus II 

AEE egység: Adele 

Kasszafiók: Posiflex CR-4100

Vevőkijelző: Bixolon BCD-1000-es 

 

OPCIONÁLIS HARDVER ELEMEK: 

Rendszermérleg: CAS CL-5000J  

Címkenyomtató: Bixolon SLP-D-220, 

Adatgyűjtők
 

A rendszerbe kötött elemek adatait a Kisker Online kasszaszoftver és az EnterPrice áruforgalmi program dolgozza fel
 

SZOFTVER FUNKCIÓK:

  • NAV online számla kompatibilitás
  • több telephely és raktár kezelés
  • kimutatások készítése időszakra, árucsoportra vonatkozóan
  • kimutatások Excel exportja
  • polc címke tervezés, nyomtatás
  • akció kezelés
  • szavatosság követés
  • minimum és maximum készlet vezetés
  • paraméterezhető bizonylat típusok
  • leltár és rovancs készítés
  • adatgyűjtő kezelés
  • címkenyomtatós rendszer mérleg termékfeltöltés (CAS, Bizerba, Aclas)

 

TRAFIK - A NEMZETI DOHÁNYBOLTOK RENDSZERE


Trafik rendszerekeinket a Nemzeti Dohányboltok egyedi igényeinek a figyelembe vételével állítottuk össze. Megbízható és nagy sebességű kereskedelmi eszközöket tartalmaznak, melyek használata megkönnyíti a készletkezelést és felgyorsítja az eladást. Beszerzésük az egy és a több üzlethelységgel rendelkező vállalkozások számára is megtérülő befektetés lehet.

A dohányboltok számára kifejlesztett két kereskedelmi rendszerünk, a „TRAFIK START” és a „TRAFIK PRÉMIUM” teljes mértékben megfelel az NDN Zrt. előírásainak és a NAV szervereivel összeköthető, az MKEH által is jóváhagyott eszközöket tartalmaz. Mindkét rendszer képes az Országos Dohányboltellátó Kft. (ODBE) honlapján leadott megrendelések hatékony feldolgozására, ezért a segítségükkel egyszerűen, néhány kattintással bevételezhetőek az árucikkek. 

TRAFIK START

A "START" csomagot választó vállalkozások egy online pénztárgéppel értékesíthetik majd a termékeiket a szkennerek által leolvasott információk alapján. A rendszerben a forgalmi adatokat is a pénztárgép továbbítja az adóhatóság felé, valamint a számítógépre telepített áruforgalmi szoftvernek, amely képes kereskedelmi tevékenységet támogató statisztikákat készíteni.

Ezt a termék-csomagunkat azoknak az ügyfeleinknek ajánljuk, akik egy megbízható, gyors rendszert keresnek és a legkisebb anyagi ráfordítással szeretnének megfelelni az NDN Zrt. által előírt készlet nyilvántartási kötelezettségnek.

A csomag tartalma:

-  Trafik (áruforgalmi és kassza szoftver)

- Ventilátor nélküli, csepp- és porálló ipari számítógép, melyben a legmodernebb SSD merevlemez segíti az adatok gyors feldolgozását (Posiflex TX-4200)

- Nagy sebességű hőnyomtatóval és fém kasszafiókkal felszerelt pénztárgép (SAM4S ER-420M)

- CCD technológiás vonalkódolvasó (Zebex Z-3100)
 

TRAFIK PRÉMIUM

A „PRÉMIUM” rendszer-csomagot a legmodernebb kereskedelmi eszközeinkből állítottuk össze.

A megoldást választó boltokban az értékesítés és az üzleti adatok feldolgozása is egy érintőképernyős számítógép segítségével történik, a jogszabályoknak megfelelő nyugta- és számlaadást pedig egy AEE egységgel felszerelt blokknyomtató biztosítja. A konfigurációt használó dohányboltok tulajdonosai pontos képet kaphatnak üzletük forgalmáról, árukészletük alakulásáról, és arról, hogy melyek a leginkább, és legkevésbé keresett termékeik.  

A csomagot elsősorban azoknak ajánljuk, akik egy helytakarékos, intelligens és a vásárlók kiszolgálását nagymértékben felgyorsító megoldást keresnek.  

A csomag tartalma:

- Trafik (áruforgalmi és kassza szoftver)

- Csúcsminőségű, kétmagos processzorral felszerelt, ventilátormentes POS terminál (Posiflex KS-7215)

- AEE egységgel felszerelt blokknyomtató (Bixolon SRP-350 Plus II)

- Elegáns kasszafiók (Posiflex CR sorozat)

- Lézeres vonalkódolvasó (Zebex Z-3151)

A mindkét csomagunkhoz opcionálisan választható terméktámogatás, amely az alkalmazással kapcsolatos tanácsadást, a karbantartást és a rendszerkövetést is tartalmazza. A rendszereink igény szerint további eladóhelyekkel bővíthetőek. 

Ha felkeltették érdeklődését a Nemzeti Dohányboltok számára kínált megoldásaink, kérjen árajánlatot munkatársainktól!