Lehet, hogy Ön csak néhány számlát ad ki naponta, esetleg hetente, de a számlák rögzítése a NAV rendszerébe mindenképpen plusz feladatot jelent, amiről nem szabad elfeledkezni.
A számlák kiállítását, beküldését érdemes inkább egy számítógépre bízni, ami egy megfelelő szoftverrel automatikusan beküldi az adatokat. Ha csak ennyire van szüksége, akkor lépjen vissza az EnertPrice NAV Számla oldalra, de szerintünk érdemes tovább olvasni.
Önnek már van pénztárgépe, most pedig egy számítógépet is be kell állítania eszközei sorába, ez plusz nyűg és költség, ezért érdemes egy percre elgondolkodni azon, hogyan lehet ebből pozitívan kijönni!
Eddig is kellett készletet kezelni, fejben, vagy papíron, ha másért nem a beszerzések miatt.
A nagyker ahol beszerzi az árut, felküldi a NAV-nak az Önnek kiállított számlát. A NAV darabra tudja, hogy Ön mit vett. Szerintünk Önnek is érdemes lenne számítógépen nyilvántartani.
A beérkezett árut ki kell helyezni és fel kell tüntetni az árát gyakorlatilag kétféleképpen. Erre való a kétsoros árazó, az ártáblázat füzet és Magdika aki havonta 5 000 terméket címkéz fel, átárazáskor cseréli a címkét, a következő hónapban kezdi elölről, mert a vásárlók mindet elhordták. Nehéz ezt a munkát hibamentesen mosolyogva csinálni. Ma már szinte minden terméken ott van a vonalkód elegendő lenne csak egy polccímkét nyomtatni, amin még több információ fér el mint egy kétsoros árcímkén. Átárazáskor is csak ezt az egyet kell cserélni.
Amikor kiállít egy számlát, a vevőt és a termékeket fel kell tüntetnie. Mostantól elég csak egyszer beírnia a számítógépbe ezek adatait a következő számlánál, már csak ki kell választania. Apránként kialakul a számítógépében e termék és a vevőtörzs.
Nézze át ajánlatunkat és kérdezzen! Hátha több évtizedes tapasztalatunkkal jó megoldást tudunk kínálni Önnek sikerei eléréséhez.
- Elkészült számlák azonnali online beküldése a NAV-nak
- Terméktörzs készítés
- Partnertörzs készítés
- Számla és szállítólevél készítés
- Elkészült bizonylatok időszaki bontásban való lekérdezhetősége
- Pénztárgép összeköthető a készletkezelő szoftverrel
(Sam4S NR-300, Sam4S NR-240, Sam4S NR-440, Micra Jota)
- Polc címke tervezés és nyomtatás
- Leltár modul
- Termékek időszaki életútjának megtekintése
- Raktári bevét és kivét bizonylatok készítése
Ahhoz, hogy a programot használni tudja egy windows operációs rendszerrel működő számítógépre van szüksége, ami képes internet kapcsolatra, WIFI-n, kábelen, vagy mobil kommunikációs eszközön keresztül. A hatékony támogatás nyújtásához mindenképpen távoli elérhetőséget kell biztosítani az Ön számítógépének munkatársunk számára.
Az általunk ajánlott hardver eszközök: (De természetesen, ha Önnek már van hasonló paraméterekkel rendelkező gépe, akkor használhatja azt. A blokknyomtatót azonban mindenképpen ajánljuk - és nem azért mert a specialistái vagyunk, hanem- mert jóval gazdaságosabb az üzemeltetése mint az A4-es nyomtatóknak.)
PC | Újszerű DELL mini PC, Win 10, | 79 000 Ft+Áfa |
Monitor | Újszerű 19"-21" led monitor | 25 000 Ft+Áfa |
Blokknyomtató | Posiflex PP8900 blokknyomtató | 29 000 Ft+Áfa |
Egy számítógépre több pénztárgép is köthető. A pénztárgép – számítógép összekötéséhez egy soros interfész kábelre lesz még szüksége és egy megfelelő vonalkód olvasóra, amikből széles választékkal állunk rendelkezésére. Az Ön üzletének méretétől, kialakításától, forgalmától függő optimális kiegészítő eszközök kiválasztásához kérje kollégánk tanácsát, válasszák ki közösen a megfelelő eszközöket.
*A szolgáltatási csomagok csak és kizárólag távoli elérés esetén nyújthatóak!
A szolgáltatás megnevezése | PRO CSOMAG |
Telefonos Szoftver vagy hardver hiba bejelentés | munkanapokon, napközben (9:00-17:00) hétvégén, ünnepnapokon, pihenőnapokon: nincs |
Telefonos segítségnyújtás - Program működésével kapcsolatos ill. általános kérdés esetén | munkanapokon, napközben (10:00-16:00) hétvégén, ünnepnapokon, pihenőnapokon: nincs |
Hibaelhárítás megkezdése | folyamatos működést gátló szoftveres hiba esetén távszervizzel: 8 óra
|
Vakriasztás | fél óra munkadíj kerül számlázásra |
Oktatás | 2 óra további oktatási órák 20%-os kedvezménnyel |
Szoftver frissítés biztosítva | IGEN |
Kiszállási költség | 100 + ÁFA /km |
*Hardver hibaelhárítást csak a tőlünk vásárolt hardver elemekre tudunk vállalni!
Szoftver és szolgáltatási csomag árak: EnterPrice Start – 12 000 Ft
(nettó/hónap/telephelyenként - Ez akkor is ennyi, ha Önnek több pénztárgépe van az üzletében!)
Fizető szolgáltatások:
Díjtétel megnevezése | Díjtétel |
Szervizelés (szoftveres, hardveres hiba elhárítása, távsegítség) munkadíja |
|
szamlazok@penztargepcentrum.hu
+3620 9443343