Téves értesítéseket küldött ki a NAV?

Több ügyfelünket is arról értesítette ma e-mailben az adóhatóság, hogy nem rendelkezik érvényes online pénztárgép megrendeléssel. Egy részük – legalábbis rendszerünk adatai szerint - tévesen kapott értesítést, hiszen időben rendelt készüléket és az előleget is befizette.

A probléma nem csak az Alt Cash Kft. vásárlóit érinti, más forgalmazók ügyfelei is kaptak hasonló üzeneteket.

Azt tanácsoljuk azoknak a vásárlóinknak, akik téves értesítést kaptak, hogy várjanak néhány napot és utána próbálják meg tisztázni az ügyet az adóhatósággal. Amennyiben november közepe előtt leadták a megrendelésüket és befizették az előleget, érvényes megrendeléssel rendelkeznek és nem kell tartaniuk egy esetleges NAV ellenőrzéstől.

Az NGM utolsó rendelete arra kötelezte a forgalmazókat, hogy az online pénztárgép vásárlók adatait adják át az adóhatóságnak. Ezt cégünk már megtette. Remélhetőleg előbb – utóbb a NAV rendszere is feldolgozza majd a beérkezett adatokat, ezután pedig tájékoztatni fogják azokat, akiknek téves értesítést küldtek.